marindalam.reismee.nl

Aankomst in Australië

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag ben ik, na een lange tussenstop in Singapore, aangekomen in Sydney in Australië.

In Sydney heb ik (samen met groepje meiden) onder andere The Blue Mountains, Sydney Opera House en The Harbour Bridge bezocht.

Inmiddels ben ik aangekomen in het tweede hostel die in Bondi Beach staat. Dit hostel staat 50 meter van het strand af, dus het strand ga ik zeker bezoeken :).

De foto bovenaan en onderaan deze tekst is genomen bij The Blue Mountains. Ik heb op deze site ook een fotoalbum aangemaakt met nog meer foto's van Australië, en ook een paar van Singapore.


Reacties

Reacties

Monique Lam-Pielage

leuk je eerste verhaal vanuit Australië, dat er maar vele leuke verhalen en foto's mogen komen.
Heel veel plezier down under, liefs Mama

Jenny Lam

Fijn Marinda, dat je al een verslag geschreven hebt. En mooie foto's erbij.
Leuk dat je ons op de hoogte houdt. Geniet van alle mooie dingen.
Liefs van oma.

Thomas Pielage

Hoi Marinda, dit is je opa op het toestel van je vader.
Ik wil ook op de hoogte blijven dus hierbij mijn e mail adres th.pielage@hccnet.nl
Groetjes opa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active