marindalam.reismee.nl

Melbourne en Tasmanië

Hoi hoi,

Vandaag ben ik samen met een reisgenootje aangekomen in Adelaide, hier zal ik ongeveer een week verblijven en daarna ga ik naar Uluru.

De afgelopen weken heb ik (samen met twee meiden) Melbourne en Tasmanië bezocht. In Melbourne zijn we langs de Queen Victoria Market (een markt van 7 hectare) geweest, hebben we streetart straten bekeken en bezochten we Cooks Cottage (het oudste huis van Australië).

Na Melbourne hebben we het vliegtuig gepakt naar Hobart in Tasmanië. In Tasmanië boekten we verschillende tours en zijn we wezen tandemfietsen.

De eerste tour die we hadden was naar de Wildlife park Bonorong, een soort van dierentuin waar we tussen de kangoeroes liepen en we de koalas/wombats mochten aaien.

De tweede tour ging naar de Wineglass Bay. Ook gingen we tijdens deze tour met de bus langs Friendly Beaches en The Honeymoonbay.

Ik heb in mijn fotoalbum de foto's van Melbourne en Tasmanië toegevoegd (behalve die van de Wineglass Bay, deze konden door de slechte Wi-Fi niet worden geüpload).

Groetjes van Marinda


Reacties

Reacties

Chantal

Hoi Marinda,

Wat maak je een hoop mee en wat een superleuke foto van jou en de kangaroo!!
Heel veel plezier!!
Groetjes, Chantal

monique

Mooie foto's Marin, geniet ervan!
Xx mama

Odette

Hé Marin,

Wat gaaf! Hier is het nog geen 20 graden en bestaat het leven uit werken en studeren :')
Waar ben je je huidige reisgenootje tegengekomen?
En waarom heten ze 'Friendly Beaches'?

Benieuwd naar je volgende verhaal!
Liefs,
Odette

Marian Pielage

Lieve Marinda
Wat geweldig voor je om dat allemaal mee te maken, zo te zien heb je het reuze naar je zin!
Geniet er van en wij met jou.
Veel plezier, liefs
Oma Pielage

Marinda Lam

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Mijn reisgenoten ken ik uit de groep met wie ik vanuit Nederland naar Australië vertrok. :)
Ik weet niet precies waarom de stranden Friendly Beaches heten haha, de reisgids noemde de stranden zo.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active