marindalam.reismee.nl

Laatste blogpost Australië

Hoi lieve allemaal,

Inmiddels ben ik al bijna drie maanden weg van huis, in deze maanden heb ik alles gezien wat ik wou zien van het prachtige Australië.

De planning was eerst om ook nog even naar Thailand te gaan maar ik heb uiteindelijk toch besloten om meteen na Australië naar huis te gaan. Ik zit momenteel al in de laatste stad die ik nog wou zien in Australië, dus dit betekent dat ik deze week terugkeer naar Nederland. Op vrijdag 17 november kom ik aan op Schiphol!

Dus dit is mijn laatste update van Australië. De afgelopen tijd heb ik weer veel mooie dingen mogen zien en meemaken. Na de Fraser Island tour ben ik naar Agnes water gegaan en hier heb ik gesurft. Uiteindelijk stond ik zelfs twee keer recht op het surfboard, dus dat was heel gaaf!

Daarna heb ik Magnetic Island bezocht, het hostel hier was geweldig! Ik had vanuit mijn kamer uitzicht over de zee (het strand lag 5 metet verderop) en sliep in een schattig tipihuisje. Op Magnetic Island heb ik ook veel koala's in het wild gezien.

Na die twee dagen ging ik met de bus naar Cairns. Hier heb ik met vier andere Nederlanders een auto gehuurd voor één dag en ben ik samen met hun naar de Daintree rainforest geweest. Daintree is een enorm tropisch regenwoud met veel uitzichtpunten om mooie foto's te maken.

Ook ben ik in Cairns wezen duiken, dit was geweldig om te doen! Ik zag tijdens het duiken The Great Barrier Reef en ontelbaar veel mooie vissen (waaronder nemo vissen).

Ik heb de foto's weer in een nieuw fotoalbum gezet, hier staan onder andere ook meer foto's van het duiken in.

Bedankt voor het lezen van mijn blog en ik zie jullie snel weer in Nederland!

Liefs van Marinda

Reacties

Reacties

Chantal

Hoi Marinda
Wat een avontuur heb je meegemaakt zeg! Mooie herinneringen voor later. Wel fijn dat je weer naar huis komt.
Goede terugreis en tot snel!

Groetjes, Chantal

Maruschka

Hoi Marinda,
wat een mooie foto's! Volgens mij heb je een prachtige tijd gehad daar. Tot gauw!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active